HTML

Fantázia cseppek

Ez a blog egy hirtelen ötletből született meg, csak olyasmi van ide leírva, ami valóban lényeges, és amit talán soha nem is hittél volna...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hamarosan

2010.11.15. 16:16 :: DearAngel!

Pár nap kihagyás után úgy döntöttem, megpróbálkozok egy újabb bejegyzéssel.
A hangulatom mondthatni tökéletes, továbbra is imádok mosolyogni, és továbbra is próbálok pozitívan gondolkozni, azt mondják, hogy hosszútávon ez kifizetődő. Nem nagyon hiszek az ilyesmiben, de egy próbát megér, nem?
Hamarosan lesz a szalagavató (december 4-én), úgyhogy vennem kellett valamilyen alkalmi ruhát. Na persze nem az én szalagavatóm lesz, az majd csak két év múlva... Sajnos. Szívesen befejezném már a középsulit.
Az egyik barátnőm fog ballagni, és persze Ő... Fogalmam sincs, hogy milyen lesz tavasszal, amikor Ő már javában az érettségire fog készülődni és nem fogom látni az iskolában.
Néha azon gondolkozok, hogy a szalagavatón odamegyek hozzá, elmondom neki, hogy teljesen beléestem és aztán felveszem a nyúlcipőt, és amilyen gyorsan csak tudok, felszívódok. Talán megnyugtatna az a tudat, hogy nem kell tovább magamban tartanom.
Á, minek áltatom magam, úgysem merném megtenni... de legalább a képzelgésekkor egy kicsit eljátszhatom azt, hogy igenis bátor vagyok...


 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dearangel.blog.hu/api/trackback/id/tr652450353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ancsyhh 2010.11.15. 18:04:38

Tényleg lehet valakit úgy szeretni, hogy nem is ismered?
Lehet, hogy csak számomra ilyen felfoghatatlan ez a dolog.

Hinata 2010.11.15. 19:29:28

Lehet... sőt, így szeretni talán sokkal könnyebb mint máshogy :)
DearAngel: Szerintem mond meg neki. Ha most nem mondod meg neki, mikor a legjobb formádban leszel, sokáig bánni fogod. Elvégre ha megmondod és ő nem érzi ezt, még meg tudod szerettetni magad vele, de az is lehet, hogy ő is így gondol rád, vagy megpróbál majd megismerni. De ha nem próbálod, akkor ezt bánni fogod nagyon sokáig! de a te döntésed, és életed, én mégis úgy gondolom, fontos lenne hogy tudja! a Pozitivizmus pedig tényleg kifizetődő :) ezt én tapasztalom :) de mások vagyunk más beállítottsággal, az én példám nem lenne igazságos rád is alkalmazni. mindent bele!

DearAngel! 2010.11.16. 17:02:08

Ancsyhh: Ezen én is sokat gondolkoztam, de sajnos az a helyzet, hogy a szerelmet nem tudni kell, hanem érezni, legalábbis én így látom. :) Talán így lehetséges ez az egész.
@Hinata: Lehet valóban meg kellene mondanom, és nem is a visszautasítástól félek a legjobban, hanem talán csak attól, hogy beszélnem kéne vele, ráadásul ilyesmiről. Enyhén fogalmazok, ha azt mondom, hogy az ilyesmiben nem vagyok jó...

Ancsyhh 2010.11.16. 18:43:20

Lehet, hogy azért látom kicsit másképp, mert nálam ilyenre példa nem volt, pedig azért már elég sok hülye helyzeten vagyok túl, de valahogy abszurd az, hogy v.kit szeressen az ember, akit nem is ismer. Mert ki tudja, hogy valójában milyen ember? Persze lehet, hogy aranyos meg olyan mint a képzeletedben, de mi van ha leszólitod és egy teljsen már ember? A csalódás meg elég kiábránditó tud lenni.

DearAngel! 2010.11.18. 17:01:01

@Ancsyhh: Persze a te nézőpontod sem butaság, és lehet, hogy ez is lenne a normális emberi reakció, de úgy látszik, én már csak ilyen vagyok. És azért kellett egy kis idő ahhoz, hogy rájöjjek, hogy kedvelem őt, mert én sem az a fajta vagyok, hogy meglátom és rögtön elalélok meg ilyesmi. Azért az alap dolgokat ismerem vele kapcsolatban, még ha csak külső szemlélőként, akkor is. :)
süti beállítások módosítása