HTML

Fantázia cseppek

Ez a blog egy hirtelen ötletből született meg, csak olyasmi van ide leírva, ami valóban lényeges, és amit talán soha nem is hittél volna...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Angyali üzenet

2010.11.29. 15:41 :: DearAngel!

Nem is olyan rég olvastam valahol, hogy ilyenkor karácsony közeledtével vannak olyan emberek, akik különös módon csempésznek egy kis örömöt egy ember életébe. (Igen, még mindig a boldogságról írok...)
Ez a "különös mód" a következő:
Megír a "jótevő" illető egy levelet vagy egy karácsonyi képeslapot (szerintem az utóbbi jobb). Megcímezi, de egy olyan címre, amit csak úgy kitalált, vagy csak úgy kiválasztott a telefonkönyvből (az utóbbiból érdemes, mert akkor biztos meg is érkezik valahova az a képeslap/levél). De feladónak nem ír rá semmit, vagy ha mégis, akkor csak fantázianeveket. Például " A karácsony szelleme" "Az őrangyalod" vagy más esetben "A Télapó" (sztem a télapós kicsit "kegyetlen", én legalábbis azon agyalnék, hogy akkor ez most csak szívatás, vagy tényleg a Télapó volt?? :D). És amikor megkapja a címzett ezt a kedves kis képeslapot/levelet, amin elég, ha annyi áll, hogy Boldog karácsonyt akkor szinte 100%, hogy mosolyt csal az arcára. :) (Főleg miután elolvasta, hogy ki is a feladó... )
Nem tudom, hogy én kipróbálnám-e, de érdekesnek találtam. :) Azon is gondolkoztam, hogy ha mégis kipróbálom, akkor rá kéne írnom a címem, mert kíváncsi lennék rá, hogy mit válaszol (ha egyáltalán válaszolna...). De ez csak a kíváncsiságom miatt van, nem hiszem, hogy felfedném a kilétem. :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dearangel.blog.hu/api/trackback/id/tr82481368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása