HTML

Fantázia cseppek

Ez a blog egy hirtelen ötletből született meg, csak olyasmi van ide leírva, ami valóban lényeges, és amit talán soha nem is hittél volna...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lemaradtam volna?

2010.11.04. 17:52 :: DearAngel!

A naptárra nézve november 4-e van... Javában tart az őszi szünet, amelynek a napjai szinte észrevétlenül peregnek. Hát igen, sok minden elhalad előttem úgy, hogy észre sem veszem, vagy csak alig. Ez az én formám.
A Halloween-t is úgy vártam az október utolsó hetében, és mégis... semmi érdekes nem történt, pedig az ember azt hinné, hogy a Halloween egy varázsos ünnep, vagy valami olyasmi. Nem tudom, hogy ünnepnek nevezhető-e. A lényeg az, hogy a médiában úgy adják ezt elő, mintha valami fergeteges különlegességről lenne szó. Én is ezt hittem. Amerikában tényleg megadják neki a módját, de itt...? Talán faragunk egy-két töklámpást, talán mesélünk pár rémtörténetet a barátoknak vagy a kistestvérünknek, és megfogadjuk, hogy fent leszünk éjfélig, hogy megleshessünk egy szellemet, és bebizonyíthassuk, hogy milyen bátrak is vagyunk.
Aztán álmosan nyújtózkodunk reggel az ágyban, de a mozdulat közepén megállunk... Hoppá, elfelejtettem nem elaludni... Aztán ezt is elintézzük egy válrándítással: Majd jövőre ügyesebb leszek...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dearangel.blog.hu/api/trackback/id/tr662423643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása