HTML

Fantázia cseppek

Ez a blog egy hirtelen ötletből született meg, csak olyasmi van ide leírva, ami valóban lényeges, és amit talán soha nem is hittél volna...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Egy bejegyzés az életemről

2010.11.07. 18:39 :: DearAngel!

Az őszi szünet utolsó napja, vissza az iskolapadba! (Ez csupán véletlenül rímelt.) Sajnos nekem ez nem hangzik túl jól, imádtam itthon lenni. Most megint jöhet a hajtás, és újra el kell viselnem az idegesítőbbnél idegesítőbb embereket. Hát ez pech.
Bár a panaszkodásnak sincs értelme, ritkán is teszem, csak néha úgy kitör belőlem.
Már néhány éve (körülbelül mióta középiskolás vagyok) úgy érzem magam, mint egy főállású pszichológus. Mindenki hozzám fordul a bajával, de amikor én nyitnám szóra a szám, mindenki elfordul és rohan a dolgára mondván "ígérem, majd még megbeszéljük". Ebből persze általában semmi nem lesz...
Szóval amatőr "pszichológusként" tekintenek rám az emberek, ami egy bizonyos szinten hálás feladat, máskor meg a pokolba kívánom. Szeretek segíteni az embereken, de azt hiszem, ennek oda-vissza kéne működnie. Bár lehet, hogy megint én tévedek.
Ami pedig a novembert illeti, elkezdhetek gondolkodni azon, hogy milyen karácsonyi ajándékokat veszek a szeretteimnek, bár ez mindig nehezen megy.
Így az utolsó szabad napomon kicsit gondoskodtam a madarakról, és az ablakom előtti madáretetőbe raktam eledelt, legalább nekik jó legyen, ha már úgyis én gyönyörködök bennük.
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dearangel.blog.hu/api/trackback/id/tr162431777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hinata 2010.11.07. 21:43:45

Hát, igaziból már mikor kommentáltál hozzám elkezdtelek olvasni :D de most írok is:
Szóval, a helyzet ismerős... át tudom érezni a dolgot szóval kedves 3. gondolkodó, szerintem azért keress egy embert, aki ugyan olyan jó hallgató mint te, hátha tudsz majd neki mesélni magadról... igaziból elég nagy egoizmusnak tűnik, de ha gondolod, nekem mesélhetsz...
(jaj és kitettelek a blogomra linknek, remélem nem baj, de ha az, szólj, és leveszem)

DearAngel! 2010.11.08. 14:54:01

Egyáltalán nem baj, kedves tőled.
Egyébként ezt a blogot is azért indítottam, hogyha már egy valakinek nem tudok mesélni, akkor elmondom mindenkinek. :D
És örülök, hogy benézel, én is folyamatosan olvasom a tied. :)
süti beállítások módosítása