HTML

Fantázia cseppek

Ez a blog egy hirtelen ötletből született meg, csak olyasmi van ide leírva, ami valóban lényeges, és amit talán soha nem is hittél volna...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Én

2010.12.09. 20:04 :: DearAngel!

Kézbe venni a dolgokat... nem is olyan egyszerű, pedig annak hangzik.
Élvezni az élet minden pillanatát... de ha épp szomorúságra van szükségem?
Csak a mával foglalkozni... na és mi lesz a jövőmmel? Az nagyon sok mából áll...
Olvasni, hogy többet tudj... de ha nem találod azt, amire igazán kíváncsi vagy?
Írni, hogy kiöntsd a lelked... és ha valakit nem érdekel a lelked?
Ne légy magadba zárkózó... de hát minden fejben dől el, nem?

Ezek a gondolatok foglalkoztatnak leginkább... Ugye milyen érdekes? Végre meg tudtam fogalmazni, azt, ami érdekel...
Túlságosan realista vagyok, ezt szokták mondani. De engem érdekelnek az okok és a miértek! Ez olyan nagy bűn? Szeretem, ha mindennek van eleje és vége, úgy kerek az egész.
Sokaknak ezek szamárságok, de nekem nem. Ez vagyok Én.
Annyi mindent szeretnék megtenni az életemben. De melyikkel kezdjem? Először csak magamra figyeljek, aztán másokra, vagy pedig fordítva?
A zebrák fehér alapon feketecsíkosak, vagy fekete alapon fehér csíkosak?
És egyáltalán... van ennek értelme?!
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dearangel.blog.hu/api/trackback/id/tr472505162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hinata 2010.12.27. 11:18:55

Régen írtál... élsz még? :O
süti beállítások módosítása